چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین

 حوزه / دبیر مجمع جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: از زمان شیوع پیک پنجم این ویروس منحوس، تعداد ۳۰ نفر از طلاب جهادی مدارس علمیه قزوین اعلام آمادگی کردند و هر روز در دو شیفت در بیمارستانها همراه و همدل بیماران کرونایی و کادر درمان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبر، در جمع طلاب جهادی مدارس علمیه استان قزوین گفت: طبق هماهنگی ها، جمعی از طلاب جهادی از روز دوم شهریور در بیمارستان های بوعلی و شهید رجایی قزوین مشغول خدمت رسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: حجم بالای مراجعه کنندگان و مبتلایان روزانه موجب خستگی کادر درمان شده که همت مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی را می طلبد.

 حجت الاسلام علی اکبری ادامه داد: در همان روزهای نخست شیوع ویروس منحوس کرونا که نگرانی و ترس و واهمه بسیاری ایجاد کرده بود، طلاب و روحانیون جهادی به خصوص در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی وارد عرصه شدند و بدون چشمداشت و مخلصانه به خدمت رسانی پرداختند.

دبیر مجمع  جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  اقدامات گسترده طلاب و روحانیون جهادی در عرصه مقابله با کرونا و به ویژه رزمایش کمک مؤمنانه در تاریخ کشور ماندگار شد.

وی اظهار کرد: کادر درمان به ویژه پرستاران امروز به کمک نیاز دارند و باید هر کمکی از دست ما بر می‌آید، دریغ نکنیم. گاهی فراهم کردن یک تماس تصویری بیمار با خانواده‌اش از سوی گروه جهادی در روحیه‌بخشی و درمان او موثر است.

دبیر مجمع  جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: از زمان شیوع پیک پنجم این ویروس منحوس، تعداد ۳۰ نفر از طلاب جهادی مدارس علمیه قزوین اعلام آمادگی کردند و هر روز در دو شیفت در بیمارستانها همراه و همدل بیماران کرونایی و کادر درمان هستند.

خدمت رسانی طلاب جهادی قزوین به بیماران کرونایی ادامه می یابد

انتهای پیام /

خدمت رسانی طلاب جهادی قزوین به بیماران کرونایی ادامه می یابد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha