جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گزارشی از سفر یک روزه اکبر نیکزاد به شهر زلزله زده سی سخت

حوزه/با روی کار آمدن دولت مردمی پشت میز نشینی و تصمیم گیری از راه دور و پیام نوری به حضور در بین مردم و دیدن چهره به چهره آنها تبدیل شد و اکنون نور امیدی به دل مردم مستضعف و محروم تابیده که مشکلات کشور با رویکرد جدید و انقلابی و جهادی به مرور برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج؛ این روزها خبرهای خوبی از دولت مردمی به گوش می‌رسد این روزها دیگر خبری از پاستور نشینی نیست و رئیس جمهور و وزرایش به جای نشستن در نهاد ریاست جمهوری و ادامه کارهای روزمره و گرفتار شدن در روزمرگی به میان مردم می روند تا دولتی به تمام معنا مردمی داشته باشند.

کیست که نداند در ۸ سال گذشته یکی از دلایل رکود و سکون در کشور و سخت شدن معیشت مردم و گرفتار شدن در تنگناهای سخت اقتصادی پشت میزنشینی مسئولان رده بالای کشوری بودو

مسئولانی که به خود اجازه ندادند و یا که نخواستند مشکلات کشور را ببینند و برای آن چاره جویی کنند.

مسئولانی که ایران را در تهران نظاره می‌کردند و نمی دانستند معدنکار بیرجندی و یا گندم کار یاسوجی و باغدار ارومیه‌ای چه دردی دارند تا آن را دوا کنند.

خوشبختانه با روی کار آمدن دولت مردمی پشت میز نشینی و تصمیم گیری از راه دور و پیام نوری به حضور در بین مردم و دیدن چهره به چهره آنها تبدیل شد و اکنون نور امیدی به دل مردم مستضعف و محروم تابیده که مشکلات کشور با رویکرد جدید و انقلابی و جهادی به مرور برطرف خواهد شد.

حضور سرزده رئیس جمهور و تیم همراه و مجموعه وزرا به استان‌ها و مناطق دارای مشکل به سایر مسئولان نیز سرایت کرده که امروز در کهگیلویه و بویراحمد و شهر سی‌سخت شاهد این حرکت انقلابی و جهادی با حضور اکبر نیکزاد رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بودیم.

نیکزاد که در دوره‌ای مسئولیت ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز به عهده داشته به خوبی با مشکلات این استان محروم آشنایی دارد امروز به مانند حرکت انقلابی رئیس‌جمهور سرزده و بدون هیچگونه تشریفاتی وارد استان شد و به جای حضور در استانداری و برنامه‌های معمول و متداول و رایج یکسره به شهر زلزله‌زده سیسخت رفت تا نشان دهد که برای رفع مشکلات مردم دیگر نباید به برنامه های روتین و روزمره نمایشی دل بست.

نیکزاد یکسره سی سخت و در سکوت خبری و بدون راه انداختن کارناوال خودروهای شاسی بلند حرف مردم را از نزدیک شنید و قول مساعدی برای رفع مشکلات آنها داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در هنگامی که فصل سرد سال آهسته آهسته فرا می رسد و شهر سی سخت چند هفته دیگر لباس سرد پاییزی بر تن خواهد کرد اما به دلیل برخی از مشکلات از جمله کمی تسهیلات مردم باید منتظر روزهای سختی باشند که امید است اکبر نیکزاد رئیس جدید بنیاد مسکن این حرکت خود را تکمیل کرده و برای رفع معضلات مردم شهر زلزله‌زده سیسخت به سهم خود تدبیر تازه‌ای بیاندیشد.

نیکزاد حرکت رئیسی را در سی‌سخت تکمیل کرد / کار جهادی بی سر و صدا بدون کارناوال شاسی بلندها

اکبر نیکزاد در پایان این جلسه با بیان اینکه همه خدمت‌گزاران مردم عزیز هستند، گفت: همه مسئولان در حوادث با جان و دل پای کار هستند.نظام کار را به جای رسانده که مسئولان برای خدمت به مردم رقابت می‌کنند.

نیکزاد ضمن قدردانی از اقدامات و پیگری‌های مرحوم علیرضا تابش در حادثه زلزله سی‌سخت گفت: نزدیک ۲ هزار واحد در کمتر ار ۵ ماه احداث می‌شود که این کار بزرگی است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با قدردانی از پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آقای فتاح مقدار مشخصی سیمان به صورت بلاعوض به سی‌سخت کمک کرده ستاد اجرایی کمک‌ و دولت وام و بلاعوض اختصاص داد.

وی با اشاره به پای کار بودن نظام مهندسی گفت: نظام مهندسی تلاش می‌کند که خانه‌ها فنی ساخته شود و بنیاد بتن با تمام توان در حال تامین بتن است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم نظارت بر وام‌ها و تسهیلات بلاعوض در سی‌سخت گفت: پیگیر افزایش تسهیلات و بلاعوض هستیم، البته تصور نشود اگر تسهیلات و بلاعوض افزایش یابد آن کسانی که خانه خود را ساخته‌ از تسهیلات و بلاعوض جدید بهره‌مند خواهند نخواهد شد.

نیکزاد بیان کرد: بنیاد مسکن هر متر مربع خانه در سی‌سخت را با ۲.۵ میلیون تومان می‌سازد که باید این موارد و خدمات به اطلاع مردم رسانده شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی برای احداث معابر داده شود، گفت: تیم قوی سازه‌ای و معماری برای پروژه‌های بلند مدت بنیاد مسکن فعالیت دارند که چند نفر از اساتید دانشگاه یاسوج از سرگروه‌های این تیم است لذا توصیه می‌کنیم از این ظرفیت استفاده کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha