یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
واکسیناسیون روستایی

حوزه/ دکتر ابول‌نژادیان، با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی خوزستان، گفت: طی نامه‌ای از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست شده تا در مناطق مرزی خوزستان سن واکسیناسیون تا ۱۸ سالگی کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان، در نشست ستاد استانی مدیریت کرونای خوزستان، اظهارداشت: تاکنون بیش از ۲ میلیون دُز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده و روزانه ۷۰۴ هزار دُز واکسن تزریق می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه چندی پیش ۸۱۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد خوزستان شده و با همکاری دستگاه‌های مختلف مراکز واکسیناسیون در سطح استان فعال هستند ضمن اینکه یک‌ مرکز شبانه‌روزی تزریق واکسن در اهواز فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه درخواست افزایش مراکز واکسیناسیون در استان خوزستان را داریم اظهار داشت: طی نامه‌ای از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست شده تا در مناطق مرزی خوزستان سن واکسیناسیون تا ۱۸ سالگی کاهش یابد.

وی ادامه داد: البته واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاهایی با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر در استان خوزستان از روز گذشته آغاز شده است.

ابول نژادیان گفت: روند مراجعه بیماران به بیمارستان‌های خوزستان کاهش یافته و از پیک کرونا خارج شده‌ایم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲ شهرستان در خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و امید است از هفته آینده شرایط این استان بهتر شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha