چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسجد

حوزه/ حجت‌الاسلام کسایی، از تخصیص اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون ریال جهت حمایت از مساجد مناطق محروم استان خبرداد و گفت: این مبلغ برای ۵۰ مسجد که در مناطق آسیب‌پذیر استان خوزستان هستند، تخصیص داده شد.

حجت‌الاسلام ایمان کسایی، کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از تخصیص اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون ریال جهت حمایت از مساجد مناطق محروم استان خبرداد و عنوان کرد: با توجه به رویکرد تحولی سازمان تبلیغات اسلامی در انجام مأموریت‌های محوله، بودجه‌ای بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون ریال جهت انجام فعالیت‌های خرداد و تیرماه مساجد پایگاه‌های اجتماعی از جمله تعداد ۵۰ مسجد که در مناطق آسیب‌پذیر استان خوزستان هستند، خاصه در برگزاری اعیاد و آیین‌های دهه ولایت، تخصیص داده شد.

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه به برگزاری دوره تربیت استاد و مربی کتب شهید مطهری اشاره کرد و گفت: از جمله اقدامات دیگری که توسط این کارشناسی در دست اقدام قرار گرفت، برگزاری دوره تربیت استاد و مربی کتب شهید مطهری با عنوان کتاب آزادی انسان، آزادی بندگی و خدا در زندگی انسان بوده است.

وی افزود: قریب به ۲۰۰ شرکت کننده  با حضور ۳۰ مسجد از استان در این دوره حضور یافتند که گواهی آن‌ها صادر و در حال ارائه به شرکت‌کنندگان هستیم.

حجت‌الاسلام کسایی در پایان بیان داشت: به دنبال فراخوان برگزاری مهرواره اوج، با حضور در مساجد طرح تحول اجتماعی در سه شهرستان شوشتر، گتوند و شوش که شامل مساجد امام روستا، امام محله و پایگاه اجتماعی می‌باشند، در جلسات ماهیانه قرارگاه مسجد، به تشریح و تبیین برگزاری مهرواره اوج پرداخته شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha