جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بیگدلی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان گفت: حوزه‌های علمیه در بقای دین و تقویت روحیه دینی مردم نقش موثری دارند. ما حوزویان نباید خودمان را منحصر به چند ساعت درس و بحث کنیم و نسبت به شبهات بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مصطفی بیگدلی، مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان، ظهر امروز در جمع اساتید این مدرسه گفت: نباید از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام شرف پور در مدت سه سال گذشته در این مدرسه چشم‌پوشی کرد، چرا که این شخصیت علمی در این مدت فعالیت‌های  اثرگذاری داشت که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در حوزه‌های علمیه، مسئله آموزشی طلاب بوده که باید این بخش را دائم آسیب‌شناسی کرده و برای برطرف کردن آسیب‌ها راه‌حل ارائه نماییم.

مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین بیان کرد: حوزه‌های علمیه در بقای دین و تقویت روحیه دینی مردم نقش موثری دارند. ما حوزویان نباید خودمان را منحصر به چند ساعت درس و بحث  کنیم و نسبت به شبهات بی‌تفاوت باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به شبهاتی که در جامعه تزریق می‌شود از وظایف حوزویان این است که نیازهای جامعه را شناخته و پاسخگوی شبهات باشند.

 حجت الاسلام بیگدلی تصریح کرد: بحث پژوهش در بین طلاب به صورت کاربردی فرهنگ سازی شود و طلبه از ابتدای شروع فعالیت پژوهشی با منابع اصیل آشنا و آدرس هر مطلبی را از منبع خاص خود ارائه دهد که همت و تلاش اساتید را می‌طلبد.

حوزویان خود را منحصر به چند ساعت درس و بحث نکنند

انتهای پیام /

حوزویان خود را منحصر به چند ساعت درس و بحث نکنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha