پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتصاب

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام محمدجواد شفیعیان را به عنوان «رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از  روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی، حجت الاسلام محمدجواد شفیعیان را به عنوان «رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)» منصوب کرد.

در متن حکم حجت الاسلام شفیعیان آمده است: با مشورت معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، جناب عالی را که بحمدالله از فضل و تجربه لازم برخوردار هستید به ریاست مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی ره منصوب می نمایم.

رشد و توسعه عرصه های آموزشی ورشته های تحصیلی تخصصی حوزوی و دانشگاهی درموضوعات مورد تاکید دفتر تبلیغات اسلامی در مدار مساله محوری و اهتمام ویژه به افزایش کیفیت آموزش ها  به خصوص ساماندهی پایان نامه ها، رونق بخشی به فضای طلبگی و دانشجویی، جذب اساتید برجسته و فرهیخته، ارتباط موثر بانهادهای علمی و آموزشی حوزوی و دانشگاهی  به خصوص ارتباط موثر با دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام و همچنین ارتباط معنی دار با بقیه قسمتهای دفتر تبلیغات شعبه اصفهان، حفظ سرزندگی و روحیه علمی و انقلابی در بین دانشجویان وطلاب از مهم ترین ماموریت های این موسسه محسوب می شود. ازخداوند متعال توفیق جنابعالی را خواستارم.

در ادامه بر خود لازم می دانم از خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر مجید جعفریان زیدعزه که به دلیل عضویت در پست خطیر هیئت علمی پژوهشی از ادامه همکاری با موسسه انصراف دادند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha