جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدارس

حوزه/ مودت، با اشاره به برگزاری آیین بازگشایی مدارس این استان در سوم مهرماه گفت: قبل از برگزاری این آیین مانور بازگشایی مدارس در سراسر خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، کوروش مودت، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان آغاز سال تحصیلی مدارس استان خوزستان، اظهارداشت: با هماهنگی شورای انجمن اولیای استان، انجمن اولیای مدارس و کارگروه بازگشایی مدارس خوزستان برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری آیین آغاز سال جدید تحصیلی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی گفت: تلاش آموزش‌وپرورش خوزستان، آغاز سال جدید تحصیلی همراه با نشاط به همراه عدالت آموزشی و با حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان است.

مودت با بیان اینکه در برگزاری امتحانات و تشکیل کلاس‌های درس حفظ سلامت دانش آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اظهار داشت: به خانواده دانش آموزان این قول را می‌دهیم که در حفظ سلامت فرزندانشان نهایت تلاش  خود را در سال تحصیلی جدید داشته باشیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان در پایان با اشاره به برگزاری آیین بازگشایی مدارس این استان در سوم مهرماه گفت: قبل از برگزاری این آیین مانور بازگشایی مدارس در سراسر خوزستان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک‌میلیون و ۱۳۰ هزار نفر است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha