شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
الکل

حوزه/ نشست بصیرتی «نقد و بررسی معاهدات بین‌المللی سند ۲۰۳۰ و FATF» و نخستین کرسی علمی ترویجی « الکل و فرآورده‌های آن در فقه اسلامی» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، واحد فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) توس مشهد، نشست بصیرتی « نقد و بررسی معاهدات بین‌المللی سند ۲۰۳۰ و اف ای تی اف» را به سه‌شنبه 23 شهریور، به‌صورت مجازی و از طریق سامانه LMS این حوزه، برگزار می‌کند.

دکتر محمد لایقیان جوان، استاد دانشگاه و تحلیل‌گر سیاسی در این نشست، نکات قابل‌توجه نسبت به اسناد بین‌المللی 2030 و همچنین تعهدات و لوایح معاهده اف ای تی اف را بازگو و تشریح می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست بصیرتی می‌توانند از ساعت ۱۶، سه‌شنبه ۲۳ شهریور از طریق سامانه‌ lms2 به نشانی https://toos.lms2.hozehkh.com/ws/alzahratoospolitic6 اقدام کنند.

حضور تمامی طلاب در کلاس‌های فرهنگی، بلامانع ذکرشده است.

برگزاری نخستین کرسی علمی ترویجی « الکل و فرآورده‌های آن در فقه اسلامی»

همچنین، نخستین کرسی علمی ترویجی با موضوع « الکل و فرآورده‌های آن در فقه اسلامی»، به اهتمام هیئت اندیشه‌ورز دین، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان و مدرسه فقاهت عالم آل محمد (ع)، ساعت 8 صبح چهارشنبه 24 شهریور در سالن شیخ بهائی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر وحدتی شبیری، مؤلف کتاب «الکل و فرآورده‌های آن از منظر فقه اسلامی» در این نشست به معرفی کتاب و ارائه یافته‌ها و تبیین نگاه خویش می‌پردازد.

این کتاب موردنقد و ارزیابی دو تن از اساتید دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت مجازی در این جلسه نیز می‌توانند از طریق سامانه اسکای روم هیئت اندیشه‌ورز دین و سلامت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان به آدرس https://www.skyroom.online/ch/kalamona/fegh-salamat اقدام کنند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha