جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه کانون کتابداران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: هجدهمین جلسه دوره‌ای کتابداران مدارس علمیه خواهران گلستان بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، هجدهمین جلسه دوره‌ای کتابداران استان گلستان در فصل تابستان، به صورت مجازی در فضای اسکای روم با حضور اعضای این کانون برگزار شد.

در این نشست مجازی، خانم بهرامی بیان کرد: جلسه کانون کتابداران با محوریت «تبیین و توضیح فراخوان کتابخوانی رضوی» و حضور خانم متین رئیس کتابخانه عمومی شهرستان گرگان برگزار شد که قرعه‌کشی صندوق مربوط به فصل تابستان، توضیح و تبیین طرح کتابخوانی رضوی با ارائه خانم متین و بیان گزارش میزان پیشرفت مدارس از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان گلستان خاطرنشان کرد: در عصری که با گسترش بی حدوحصر انواع رسانه‌های نو پدید مواجه هستی، به‌منظور ارتباط با طلابِ پژوهشگر، مدرس، مبلغ، مدیر و شاغل در بدنه اجرایی که هدف والای آنها ترویج و اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) است؛ کتابخانه حوزه‌های علمیه خواهران کارکردهای بسیاری دارند.

بهرامی، تبلیغ و توسعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، راهبرد کلان کاوش‌های علمی_پژوهشی در حوزه دین، تأمین ضرورت اولیه برنامه‌هایبلند مدت آموزشی، اساس ایجاد باورهای راستین، الگوسازی رفتارهای اخلاقی که جامعه انسانی را در بستر آرامش مهذّب می کند، را از کارکردهای کتابخانه‌های دینی دانست.

وی در پایان ادامه داد: این کارکردها زمانی در مسیر درست و هموار خود خواهند بود که با تمام توان در جهت ارتقاء کیفی؛ به کتاب، مطالعه و انتقال معرفت‌های صحیح و صائب، ارج نهیم و کتابخانه‌ها را هر روز پررونق‌تر سازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha