دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 978642
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
سردار بوعلی

حوزه/ فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به برگزاری برنامه های دفاع مقدس در سطح استان فارس گفت: ۱۳۲ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در سطح استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار یدالله بوعلی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، در خصوص آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس در سراسر استان به طور مشخص برنامه ریزی شده و از ۳۰ شهریور با ارتباط تصویری ریاست جمهور در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هفته مقدس امسال با ایام اربعین تقارن پیدا کرده و در یک شرایط کرونایی باید برگزار شود، اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمام مواکب در سال گذشته در بین الحرمین شیراز برپا شدند، امسال نیز این سنت حسنه همانند سال گذشته در شیراز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در دفاع مقدس نیز تصریح کرد: برای اجرای طرح شهید سلیمانی برنامه ریزی هایی از قبل انجام شده و در استان نیز به طور ویژه در بخش های بیمار یابی، کارهای درمانی، کمک های مومنانه و واکسیناسیون صورت می گرد.

وی عنوان کرد: استان فارس در اجرای طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون جزو استان های برتر به شمار می رود،  موضوع جزو استان ها یپیشتاز است، بنابراین از ۶۸ مرکز واکسیناسیون ۵ مرکز مختص سپاه و بیش از ۳۰ مرکز به طور مشترک سپاه در آن نقش دارد، البته با نظر موافق نماینده ولی فقیه در استان فارس بنا بر این شده که ان‌شاءالله مصلا را  یک مرکز دیگر برای واکسیناسیون قرار دهیم.

به گفته فرمانده سپاه فجر استان فارس در طول هفته مقدس ۱۳۲ برنامه شاخص برگزار می شود، میز خدمت، غبار روبی گلزار شهدا، دلجویی و سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه، سرکشی به مراکز درمانی و عرض خداقوت از کادر درمان، برگزاری مسابقات در موضوعات مختف، برگزاری آیین های مختلف در موضوع شعر و هنر و رونمایی از کتاب بخشی از این برنامه ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha