شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: بهترین شادی خداوند در تقسیم شادی خود با فقرا و نیازمندان است، زیرا فقرا عیال خداوند هستند و کسانی که به آن ها کمک می کنند مایه خرسندی خدای متعال می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز با حضور در پایگاه جشن نیکوکاری شهرستان بویین زهرا گفت: کمک به دیگران منجر به تقسیم شادی می شود.

وی خاطرنشان کرد: بهترین شادی خداوند در تقسیم شادی خود با فقرا و نیازمندان است، زیرا فقرا عیال خداوند هستند و کسانی که به آن ها کمک می کنند مایه خرسندی خدای متعال می شوند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: کارهایی که حضرت علی (ع) انجام می دادند، باید الگوی امروز ما در کمک ایتام و خانواده های نیازمند باشد.

حجت الاسلام رضوانی بیان کرد: نهادینه شدن فرهنگ کمک‌رسانی و احسان و نیکوکاری موجب افزایش همبستگی، مودّت و تقویت حس نوع‌دوستی در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: زکات، خمس، صدقه، انفاق، قرض الحسنه  و ایثار از توصیه های مهم دین اسلام است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

 حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: افزایش و تقویت اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی از جمله اولویت های دولت سیزدهم است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha