دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کرسی های آزاد اندیشی

حوزه/ جلسه کرسی‌های آزاداندیشی معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان شوش دانیال(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، جلسه کرسی‌های آزاداندیشی معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان شوش دانیال(ع) برگزار شد.

این جلسه با حضور اساتید حوزه در مسجد جوادالائمه مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان برگزار شد که در آن، حجت‌الاسلام علی سرخه، معاونت پژوهش مدرسه، به تبیین جلسات کرسی‌های آزاداندیشی و اهمیت و ضرورت آن در جهت تبیین آسیب‌های آموزش مجازی پرداخت.

همچنین هدف از این جلسه همفکری و هم‌اندیشی اساتید حوزه در جهت بهره‌وری بهتر از فضای آموزش مجازی حوزه بود که اساتید حاضر در جلسه، به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای هرچه بهتر برگزار کردن، کرسی‌های آزاداندیشی پرداختند.

در این جلسه مقرر شد، آیین‌نامه کرسی‌های آزاداندیشی تدوین و به تأیید اساتید حوزه رسد تا بر مبنای آن، سلسله جلسات و کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شود.

لازم به ذکر است، برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در سطح مدارس علمیه خوزستان، یکی از اقدامات تشویقی معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان در جهت ایجاد فضای آزاد استماع سخن و اتباع بهترین آن و نیز لزوم آزادی اندیشه و ایجاد فرهنگ تضارب آراء و تعامل علمی و در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، می‌باشد.

آیین‌نامه برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در شهرستان شوش تدوین می‌شود

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha