پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هادی معصومی

حوزه/ حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه احیا و زنده نگاه داشتن دفاع مقدس در واقع احیای ارزش‌های والای اسلامی و انسانی است، گفت: دفاع مقدس ذخیره پایان‌ناپذیر ملت مسلمان و نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام هادی معصومی، امام‌جمعه شهر قاضی مرکز بخش سملقان شهرستان مانه و سملقان، امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس، بر گرامیداشت شایسته مناسبت‌های این هفته تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک کلاس درس و سرمایه تمام‌نشدنی و ملی ما است که در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد، افزود: هدف از گرامیداشت این هفته در وهله نخست حفظ این ذخیره ملی است؛ بر این اساس باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که این ذخیره ملی ماندگار باشد و به آیندگان منتقل شود تا نسل آتی نیز برخوردار از روحیه جهاد و شهادت باشد.

امام‌جمعه بخش سملقان با بیان اینکه احیا و زنده نگاه داشتن دفاع مقدس درواقع احیای ارزش‌های والای اسلامی و انسانی است، گفت: درواقع دفاع مقدس ذخیره پایان‌ناپذیر ملت مسلمان و نظام مقدس اسلامی است.

حجت‌الاسلام معصومی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری تذکر رهبر معظم انقلاب درباره خطر تحریف دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس از مهم‌ترین موارد و مصادیقی است که مورد آماج تحریف دشمن است.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید می‌کنند مسئله دفاع مقدس یک پدیده عقلایی و یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود؛ اما باید مراقب تحریف‌ها در این مورد باشیم زیرا در باب دفاع مقدس کوتاهی کرده‌ایم و اگرچه کارهای بسیار خوب و باارزشی انجام گرفته، اما درعین‌حال این اقدامات کم است؛ چون تحریف در کمین بوده و ممکن است دست تحریف، این بخش پردرخشش تاریخ ما را مخدوش کند.

حجت‌الاسلام معصومی با اشاره به اینکه تبیین، عمده‌ترین راهبرد مقابله با تحریف است، تصریح کرد: از مهم‌ترین راهبردهای مقابله، جهاد برای تبیین حقایق و گفتمان سازی برای آن‌ها در جامعه است، باید آنچه را که حقیقت است، بارها و بارها و هزاران بار بگوییم؛ زیرا اگر حقیقتی بارها تکرار نشده و با جزئیات و خصوصیات ذکر نشود، گمان تحریف این حقیقت به‌مرور به وجود می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha