پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرار عاشقی

حوزه/ ویژه‌برنامه «قرار عاشقی» در آستانه ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از مقابل گنبد و بارگاه ملکوتی سیدالشهدا(ع) پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان و همچنین اولین سالگرد مرحوم دانیال عبداللهی، همکار پرتلاش و جهادگر حوزه های علمیه خواهران ویژه برنامه «قرار عاشقی» برگزار می شود.

این ویژه برنامه را اداره ارتباطات و همکاری های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با مشارکت معاونت فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان از مقابل گنبد و بارگاه ملکوتی حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار می‌کند.

در این ویژه برنامه که ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۰ با محوریت «قافله عشق و جاماندگان اربعین حسینی» برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان به سخنرانی خواهد پرداخت.

مخاطبین این برنامه مدیران، اساتید، طلاب، مبلغان، دانش آموختگان، کارکنان و .... حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور  هستند و این برنامه به صورت زنده از طریق لایو مراسمات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی http://Live.whc.ir/marasem پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha