پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ترافیک رایگان سامانه های مرکز مدیریت حوزه

حوزه/ طبق هماهنگی به عمل آمده از سوی مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه، استفاده رایگان از سامانه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه از طریق اینترنت همراه اول امکان پذیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سامانه های آموزش مجازی و دیگر ابزارهای الکترونیک طی دو سال اخیر پیشرفت های زیادی داشته اند و حتی در صورت عبور از شرایط کرونایی، این سامانه ها مأموریت خود را به عنوان مکمل و تقویت کننده نظام آموزشی - تربیتی ادامه خواهند داد.


بر اساس این گزارش:  با هماهنگی به عمل آمده با شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)، ترافیک کلیه مشترکین همراه اول به سمت سرورهای مرکز مدیریت حوزه های علمیه رایگان شده است و مخاطبین سامانه های آموزش مجازی، کلاس آنلاین، پیام رسان نشاط و سایر سرویس های مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه می توانند به صورت کاملاً رایگان از این خدمات استفاده نمایند.

مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه از همکاری مدیر عامل همراه اول قدردانی کرده است.

خاطرنشان می شود: با حمایت وزارت ارتباطات از سال گذشته سامانه‌های آموزش الکترونیکی دانشگاهی نیز با ترافیک رایگان ارائه خدمات داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    سلام علیکم از دیروز که این خبر در کانال سطوح عالی منتشر شده، یک دفعه هم نتوانستم با اینترنت همراه اول وارد سامانه نجاح و یا سایت معاونت آموزش حوزه شوم!!! منظور اینکه این همراه اول جایی که زیرش آب بره نمی‌خوابه.