شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه قزوین

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: احصاء آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای رفع آن‌ها از رسالت‌های جدّی حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز  در دیدار نمایندگان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور، گفت: احصاء آسیب‌ها و تلاش برای رفع آن‌ها از رسالت‌های جدی حوزه است و ورود به این عرصه‌ها بسیار مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید:

حوزه علمیه قزوین رتبه سوم کشوری فعالیت های جهادی

وی تصریح کرد: تبعیض یکی از آسیب‌هایی است که به اعتماد مردم آسیب وارد می‌کند و باید تلاش کنیم تبعیض را در تمام بخش‌های جامعه شناسایی و رفع  کرده  تا شاهد گسترش عدالت در جامعه و افزایش امید در بین مردم شویم.

امام جمعه قزوین، فساد را از عوامل دیگر آسیب‌رسان به اعتماد عمومی عنوان کرد و افزود: حوزه‌های علمیه می‌توانند ورود جدی در شناسایی و رفع آن داشته باشند.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: طلاب، آمر به معروف و ناهی از منکر در مقابل مفاسد باشند و خروجی حوزه‌های علمیه بایستی منتهی به طلبه‌ای شود که امر مبارزه با فساد و تبعیض را جدی بگیرد.

حجت الاسلام بهمن وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌ها دفتر امور اجتماعی و ساسی حوزه های علمیه هم در این دیدار گزارشی از فعالیت های ستاد حوزوی بحران و طلاب جهادی سراسر کشور ارائه داد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha