جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب جهادی قزوین

حوزه / در دیدار نمایندگان دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اعلام شد که فعالیت های طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین، بعد از تهران و مازندران جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، در دیدار نمایندگان دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه با حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین، گفت: امروز حوزه علمیه استان قزوین مفتخر است که توانسته در عرصه فعالیت های جهادی جایگاه سوم کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: در حل حاضر ۱۶ هزار طلبه جهادی (اعم از خواهر و برادر ) در کشور مشغول خدمت رسانی هستند.

وی عنوان کرد: برای طلاب و حوزه علمیه فرصتی ایجاد شد تا در دوره شیوع کرونا وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شوند و رویکرد برخی از افراد نسبت به حوزه علمیه را اصلاح کنند.

حوزه علمیه قزوین رتبه سوم کشور فعالیت های جهادی

حضور فعال طلاب جهادی در میدان خدمت رسانی

حجت الاسلام بهمن وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌ها دفتر امور اجتماعی و ساسی حوزه های علمیه هم در این دیدار از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان قزوین از فعالیت های طلاب جهادی در عرصه مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب جهادی با تلاش، از خودگذشتگی، همکاری و همراهی با کادر درمان، تغسیل و تدفین اموات کرونایی، مراقبت از بیماران بستری در بخش کرونا و ... حضوری فعال در میدان خدمت رسانی داشتند.

حجت الاسلام وحدتی آراسته خاطرنشان کرد:  طلاب جهادی خواهر و برادر در کمیته های مختلفی چون رسانه، تولید محتوای علمی، آرامستان ها، بیمارستان و مراکز درمانی، اقتصادی و معیشتی، بالینی و روانشناسی، پیشگیری، توزیع اقلام و دین و سلامت فراخوان و ساماندهی شدند که عمده گرایش ها به بخش های آرامستان، مشاوره، بیمارستان و مراکز درمانی بود.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌ها دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه اعلام کرد: فعالیت های طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین، بعد از تهران و مازندران جایگاه سوم را به خود اختصاص داده که جای خدا قوت دارد.

حوزه علمیه قزوین رتبه سوم کشور فعالیت های جهادی

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha