پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / تجلیل از طلاب جهادی حوزه علمیه برادران وخواهران قزوین

 حوزه /طی مراسمی با حضور نمایندگان دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه، طلاب جهادی حوزه علمیه استان قزوین تجلیل شدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مراسم تجلیل از طلاب جهادی حوزه علمیه استان قزوین، با حضور نمایندگان دفتر امور اجماعی و سیاسی حوزه های علمیه، در مدرسه علمیه التفاتیه برگزار شد

حجت الاسلام بهمن وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌ها دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در این مراسم با تقدیر از کادر درمان و طلاب جهادی، گفت: خدمات جهادی طلاب و روحانیون به حوزه و نظام آبرو بخشید.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون در حرکت خودجوش جهادی به یاری مردم و بیماران کرونایی شتافتند و همچنان اقدامات قابل تحسین آنان تداوم دارد.

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌ها دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه تصریح کرد: طلاب جهادی استان قزوین فعالیت های بسیاری در عرصه مبارزه با بیماری کرونا انجام دادند که جای تقدیر دارد.

تقدیر از کادر درمان

حجت الاسلام وحدتی آراسته همچنین عصر امروز در دیدار با مدیر و کادر درمان بیمارستان بوعلی سینا قزوین از مجاهدت های پزشکان، پرستاران و مدیران حوزه سلامت تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: همه ما مدیون تلاش ها و خدمات شبانه‌روزی کادر درمان هستیم که با تمام توان سنگر مقابله با کرونا را خالی نگذاشتند و تا پای جان در این عرصه ایستاده اند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha