چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ روحانیت بصیر و انقلابی آمادگی خود را برای انجام وظیفه و تکلیف و حضور در هر میدان مجاهده ای به امر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای اعلام می دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، بیانیه ای بدین شرح صادر کرد: 

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست... این جنگ از آدم تا ختم زندگی وجود دارد.
حضرت امام خمینی(ره)

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه و مجاهدت ها و جان فشانی های شهیدان و مجاهدان فی سبیل الله است که در راه آرمان های امام خمینی و انقلاب اسلامی از خود به یادگار گذاشتند. استکبار جهانی از طریق رژیم بعث عراق جنگ را بر ملت ایران تحمیل کرد تا اسارت را به ایران اسلامی بازگرداند و شعله آزادی خواهی را که در میان ملت ایران برافروخته شده بود خاموش گردانند و مانع از بیداری ملت های در بند ستم و استعمار و زیاده خواهی قدرتمندان بزرگ گردد.

ملت مسلمان و مومن و انقلابی ایران بر اساس تعالیم پیامبران و ائمه طاهرین(علیهم السلام) به ویژه با رهبری حضرت امام خمینی(ره) در مقابل جبهه استکبار و استعمار به سردمداری آمریکا و صهیونیسم بین اللمل قد علم کرد و با شهامت و شجاعت دشمن را از میهن اسلامی بیرون کرد و در این جهاد اسلامی با ایثار جان و مال دشمن را شکست داد.

در این میان روحانیت با حضور مجاهدانه خود در عرصه نبرد حق علیه باطل روح مجاهدت را در جان رزمندگان اسلام دمید و در خط مقدم جبهه ها و در کنار رزمندگان، خون خود را به پای نهال اسلام و انقلاب ریختند که رهبر کبیر انقلاب در وصف رشادت های آنان فرمودند:

"حماسه سازان جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشته اند و بر منبر هدایت و وعظ و خطابه ناس از شمع حیاتشان گوهر شب چراغ ساخته اند. " (صحیفه امام ج ۲۱ ص ۲۷۳)

و اما امروز؛ روحانیت بصیر و آگاه به ویژه، طلاب و روحانیون بسیجی اصفهان، در عرصه های جدید دفاع مقدس از قبیل میدان های جهاد فرهنگی، علمی، سیاسی، میدان پر مخاطره فضای مجازی و سایبری وعرصه های خدمات اجتماعی حضور دارد و خداوند را بر این توفیق و عمل به تکلیف شکر گزار است.

سازمان بسیج  طلاب و روحانیون اصفهان، با گرامیداشت اربعین سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر و پاسداشت همه ایثار گری ایثارگران، آمادگی خود را برای انجام وظیفه و تکلیف و حضور در هر میدان مجاهده ای به امر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha