جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ولدبیگی امام جمعه مهران

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام، درگذشت حجت الاسلام روح الله ولدبیگی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور و امام جمعه سابق شهر مهران را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام در پی درگذشت حجت الاسلام روح الله ولدبیگی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور و امام جمعه سابق شهر مهران، پیام تسلیتی صادر کردند.

بیشتر بخوانید:

امام جمعه سابق مهران درگذشت

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ضایعه درگذشت خادم الحسین(ع)، روحانی متعهد و فاضل، جناب حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولد بیگی را به علما و روحانیون، خانواده محترم ایشان، دوستان و مردم شریف ایلام تسلیت عرض می نماییم

ایشان شخصیتی ولایتمدار، انقلابی، متواضع و خطیبی توانمند بودند که عمر شریف خود را در عرصه‌های گوناگون، از جمله خدمتگزاری به زوار حضرت سیدالشهدا علیه السلام، سنگر نماز جمعه و جماعات، حوزه و دانشگاه و...صرف تعلیم و ترویج معارف دین مبین اسلام نمود.

از خداوند سبحان برای این عزیز سفر کرده و از شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام، رحمت واسعه و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستاریم.

مدیریت حوزه های علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha