جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماز جمعه

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: با توجه به شرایط موجود و فراهم نمودن زیر ساخت‌های لازم برای کنترل شیوع این بیماری در مصلی های برگزاری نماز و رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی مورد تاکید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا، نماز جمعه این هفته دوم مهر در سراسر استان اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولائی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به نحوه برگزاری نماز جمعه در سراسر استان همدان، اظهار داشت: از آغازین روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، برگزاری و یا عدم برگزاری نمازهای جمعه بر اساس نظرات کارشناسی ستاد استانی و کشوری مقابله با کرونا بوده و این روند قطعا تا آخرین روز وجود این بیماری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و فراهم نمودن زیر ساخت‌های لازم برای کنترل شیوع این بیماری در مصلی های برگزاری نماز و رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی مورد تاکید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا، نماز جمعه این هفته ۲ مهر در سراسر استان اقامه خواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان با درخواست از نمازگزاران برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی، همراه داشتن مهر و سجاده شخصی از جمله اقداماتی است که در طول برگزاری نماز جمعه نمازگزاران باید آن را رعایت کنند.

گفتنی است، نماز جمعه این هفته همدان به امامت حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha