جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طباطبایی

حوزه / امام‌جمعه اصفهان گفت: باید هدف اول و آخر ما تربیت طلاب خوب، بااخلاق، متدین و درس‌خوان باشد، وگرنه همه ساخت‌وسازهای عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی مقدمه این هدف غایی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه صدر بازار، با اشاره به زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر یزدینیاپور به‌عنوان مدیر سابق مدرسه علمیه علمیه صدر بازار اظهار کرد: خدمات ارزنده و فعالیت‌های جهادی زیادی در طول مدت ۷ سال گذشته در مدرسه علمیه صدر بازار انجام شده  که ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدرسه علمیه صدر بازار جایگاه خاصی در اصفهان دارد و همچون مدرسه علمیه فیضیه در قم است، گفت: رفت‌وآمدهای بسیار، توقعات فراوان روحانیون معمرین، ساماندهی حجرات، مدیریت کتابخانه مجهز واقع در این مدرسه از جمله مشکلات این مدرسه بزرگ بود که توسط حجت‌الاسلام یزدینیاپوربا روحیه جهادی مدیریت شد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: حقیقت امر آن است که اقدامات و فعالیت‌های بر زمین‌مانده در این مدرسه علمیه زیاد است ولی بودجه‌های عمرانی حوزه علمیه در چند سال اخیر نزدیک به صفر بود و لذا مدیریت این مدرسه علمیه توانی مضاعف می‌خواهد و انصافاً حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید جلالی مدیر جدید، دارای این ظرفیت هستند.

وی تاکید کرد: همه حوزوی هستیم و باید هدف اول و آخر ما تربیت طلاب خوب، بااخلاق، متدین و درس‌خوان باشد، بنابراین هرآنچه در توان داریم را در این زمینه انجام می‌دهیم.

آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: غایت کار ما این امر است، وگرنه همه ساخت‌وسازهای عمرانی و فعالیت‌های فرهنگی مقدمه این هدف غایی است، تربیت طلاب ممتاز و بااخلاق هدف نهایی همه مدیران و کارکنان حوزه علمیه اصفهان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha