شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: دفاع مقدس ظرفیت عظیم مردم را برای دفاع از میهن به صحنه آورد و کشور را بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در آیین غبارروبی قبور مطهر شهدای بخش چغادک، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در اوایل انقلاب اسلامی کشور درگیر جنگ نظامی عظیمی شده و تمام دنیا غرب و سلطه در مقابل ایران قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه ملت ایران هر چه در توان داشتند به صحنه آورد، گفت: دفاع مقدس ظرفیت عظیم مردم را برای دفاع از میهن به صحنه آورد و کشور را بیمه کرد لذا امام راحل فرمود «جنگ برای ما یک نعمت بود». ایشان با دید حکیمانه این سخنان را بیان کرد.

امام جمعه چغادک با اشاره به نقش مردم در دفاع مقدس، افزود: تمام نظام ما مردمی است و اگر مردم نبودند انقلاب نیز شکل نمی گرفت و همچنین نهادهایی چون سپاه و بسیج پایدار نبود، از این رو لازم است به مردم توجه کرده و مبادا آنها را برنجانیم.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه بسیاری ها تلاش داشتند با توطئه و دسیسه نظام را از پای در بیاورند گفت: آنچه که این نظام را حفظ کرد به تعبیر امامین انقلاب «حضور مردم» است.

وی، افرادی همچون شهید قاسم سلیمانی را یک نعمت و دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: دفاع مقدس مظهر این فضیلت ها بود و هست.

حجت الاسلام خدری با گلایه از مسئولین شهر به جهت عدم نصب تصاویر شهدای بخش چغادک در سطح شهر، اظهار داشت: نزدیک به چهار سال است که به جهت ساخت و ساز، تصاویر شهدا در شهر ما نیست.

امام جمعه بخش چغادک با بیان اینکه تصاویر شهدا برای هر شهر باعث افتخار ان شهر و مردم است افزود: تصاویر شهدا فضای شهر را بسیار زیبنده می کند و لازم است مسئولین در این خصوص تدبیری بیندیشند چراکه این مطالبه عموم مردم است.

 در حاشیه این مراسم از تعدادی از خانواده شهدای بخش چغادک با حضور مسئولان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha