دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با تاکید بر گردآوری خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، گفت: باید از تجربیاتی که توسط شما ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس به دست آمده برای اعتلای هرچه بیشتر انقلاب و نظام اسلامی و مردمی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی ظهر امروز در نشستی با جمعی از ایثارگران، جانبازان و آزادگان شهرستان بیجار، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس برای همه ما درس ها و عبرت های بسیار بزرگی دارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با تاکید بر گردآوری خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، ادامه داد: باید از تجربیاتی که توسط شما ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس به دست آمده برای اعتلای هرچه بیشتر انقلاب و نظام اسلامی و مردمی استفاده شود.

استاد حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: اخلاق مداری، کمال گرایی و... از ویژگی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود و امروز جامعه نیازمند این صفات برجسته انسانی است و باید برای ترویج آنها نهایت تلاش را داشته باشیم.

حجت الاسلام محمودی گفت: نباید اجازه داد که روزمرگی، تعلقات دنیوی، مشکلات معیشتی و اقتصادی زمینه ای برای فراموش شدن ابعاد معنوی هشت سال دفاع مقدس شود. باید همه در حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس کوشا باشیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان کرد: خوشبختانه بعد از پایان دوران دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان اسلام، در بخش نظامی دستاوردهای فراوانی کسب کرده ایم، به طوری که امروز به یکی از قدرت های نظامی و موشکی در منطقه و جهان تبدیل شده ایم.

وی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از سلاح ایمان و خداباوری برخوردارند؛ سلاحی که بی شک بر تمامی سلاح های دنیای کنونی غالب خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha