سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: شهدا برای امنیت کشور و دفاع ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی جان خود را فدا کردند، بنابراین باید برای زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها بکوشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع ائمه جماعات مساجد شهر اقبالیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: ملت ایران و به‌ویژه رزمندگان اسلام در آن دوران با الگو قرار دادن راه و منش سیدالشهدا(ع) و نثار خون پاک خویش نگذاشتند ذره‌ای از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی درس‌های زیادی به ملت ایران داد که در هیچ مدرسه و دانشگاهی تدریس نمی‌شود.

مصطفایی ادامه داد: نسل‌های بعد از دوران دفاع  مقدس باید بدانند که دلایل جنگ ایران و عراق چه بود و چه نتایج و آثاری برای کشورمان داشت.

وی اظهار کرد: در آغاز دفاع مقدس توان تولید هیچ نوع سلاح و ابزار دفاعی را نداشتیم، اما امروز در سطح بسیار بالایی از توان تولید در عرصه دفاعی قرار داریم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: شهدا برای امنیت کشور و دفاع ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی جان خود را فدا کردند، بنابراین باید برای زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها بکوشیم.

 وی ادامه داد: ملت حماسه ساز ایران در  دوران پرافتخار دفاع مقدس با دستانی به ظاهر خالی، ولی با دل‌هایی مالامال از عشق به خدا و تحقق وعده‌های الهی در برابر تجاوز همه جانبه دژخیمان بعثی به پا خاست و با مقاومت سرسختانه، پیروزمندانه و الهام بخش، دشمنان بویژه آمریکای جهان‌خوار را در رسیدن به نیت‌های پلیدشان ناکام ساخت.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha