چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دادگستری فارس

حوزه/ همزمان با هفته دفاع مقدس، مسئولان و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری فارس با حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، آرامگاه شهدای گمنام را غبار روبی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سید مصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق با شهدای دفع مقدس که به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدا برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب در دفاع از ارزش ها وآب و خاک ایران اسلامی بود که جوانان این مرز و بوم با رشادت، رادمردی و جانفشانی و تکیه بر سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار جهانی ایستادند و خود را برای همیشه در تاریخ کشور جاودان نمودند.

وی، وظیفه شناسی و خدمت خالصانه مسئولین به مردم در هر جایگاهی را نشانه پاسداشت حقوق شهداء و جانفشانی ایثارگران دانست و افزود: همانگونه که در دوران دفاع مقدس حضور در جبهه های جنگ و مقابله با متجاوزین وظیفه و تکلیف بود  امروز نیز خدمت تمام وقت و  با همه توان در جهت کاستن از مشکلات مردم و ارتقای وضعیت رفاه و معیشت  جامعه،  مصداق ایثار و جهاد است .

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان فارس نیز در این مراسم گفت: دفاع مقدس سند افتخار و اقتدار مردم ایران اسلامی است که تمام هستی خود را فدا کردند تا آرمان های این نظام الهی زنده بماند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء جنگ تحمیلی بالاخص ۱۵ هزار شهید استان فارس با اشاره به برنامه های دادگستری فارس در هفته دفاع مقدس گفت: زیارت و عطر افشانی و تجدید میثاق با شهداء یکی از برنامه های محوری قضات و کارکنان و مسئولان قضایی استان است و امسال علاوه بر این برنامه توجه ویژه ای به موضوعات فرهنگی دیگر از جمله تبیین آثار و ابعاد  حقوقی جنگ تحمیلی، برگزاری عصر شعر دفاع مقدس  و حضور در منزل شهداء جنگ تحمیلی در برنامه های بزرگداشت  هفته دفاع مقدس شده است.

 پس از این مراسم مسئولان دادگستری  و اعضای شورای قضایی استان با حضور در  منزل شهید حاج بهزاد مهربان از شهدای مجموعه دادگستری استان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید والامقام یاد و خاطره آن شهید عرصه دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی را زنده نگه داشتند.

شهید حاج بهزاد مهربان جهرمی از کارکنان مجموعه قضایی استان بود که در ۳۰ آذر ماه ۱۳۶۰  در جبهه های جنگ حق علیه باطل و مقابله با متجاوزین بعثی  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha