جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد مختارزاده

حوزه/ حجت الاسلام مختارزاده با بیان اینکه آن چیزی که جبهه های ما را به تقدس وصل کرد، روحیه ایمان بود و دشمن هم از این می ترسد، گفت: خیل زیادی از رزمندگان از خانواده های پایین شهر بودند و جبهه های ما تجلی نور ایمان و لقمه حلال بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام محمد مختارزاده عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای گمنام که در محوطه حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، با بیان این که شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی از جایگاه بزرگ و والایی برخوردار است، اظهار داشت: مکتبی که در آن جهاد و شهادت نباشد، به راحتی در برابر دشمن تسلیم می شود و با نیم نگاهی به کشورهای تحت سلطه، این مسئله را در می یابیم و ایثار و مقاومت مردم منطقه با حمایت جمهوری اسلامی توانسته است در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: حضرات معصومین علیه السلام جهاد را به جهاد اصغر و اکبر تقسیم می کنند و انسان با طاغوت درون و بیرون باید به مبارزه برخیزد و لازمه پیروزی در جنگ بیرونی پیروزی در مبارزه با نفس است.

کارشناس مذهبی، پیروزی رزمندگان در جهاد اکبر را از جمله دلائل مقدس بودن دفاع هشت ساله عنوان کرد و گفت: رزمندگان دفاع مقدس در جهاد اکبر به اندازه ای آماده شده بودند که پیروزی های بیرونی برایشان آسان بود و مشاهده می کنیم که سردار رشید اسلام، شهید قاسم سلیمانی در وصیت خود بیان می کند که بر روی قبر من بنویسید سرباز اسلام؛ این نشانگر پیروزی رزمندگان در عرصه های جهاد اکبر است.

وی با بیان این که شهدای ما واصل عارف بودند، افزود: دشمن گفته بود از نیل تا فرات را فتح خواهیم کرد، اما با مکتب ایثار و شهادت از نیل تا فرات در دست جبهه مقاومت است و می بینیم که مردم موصل امروز در راهپیمایی اربعین پرچم ایران را حمل می کنند و دلیل آن را این گونه بیان می کنند که؛ این پرچم مقاومت است و ناموس و خاک ما را حفظ کرد.

رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: عظمت این نظام در مبارزه خالص است و با احترام متقابل به تمام ملت ها و کشورها، از همه آزادگان جهان انتظار داریم که با ما همراه باشند چرا که روزی این پرچم به دست صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: در عرصه نبردهای منطقه ایران و مقاومت پیروز شده است و امروز آمریکا دیگر طاقت ماندن در منطقه را ندارد و این به خاطر عظمت سیستم های دفاعی جمهوری اسلامی ایران است و امروز در مقابل عظمت جبهه مقاومت بازمانده اند و اصل برای ما در عرصه مبارزه واصل بودن و رسیدن به الله است و امروز جوانان ما مسلح به ایمان هستند که در دامن مادران پاک تربیت شده اند.

حجت الاسلام مختارزاده با بیان اینکه آن چیزی که جبهه های ما را به تقدس وصل کرد، روحیه ایمان بود و دشمن هم از این می ترسد، گفت: خیل زیادی از رزمندگان از خانواده های پایین شهر بودند و جبهه های ما تجلی نور ایمان و لقمه حلال بود.

کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: امروز مبارزه با مفسدین و کسانی که نظام را با ناکارآمدی تضعیف کردند، مطالبه عمومی مردم و خواسته خانواده شهداست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha