شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه همگان مدیون خون شهدا هستیم، گفت: ان شاءالله عمر، زندگی، اخلاق، تربیت و مرگ ما شهادت گونه و اهل بیتی باشد تا بتوانیم دِین خود را به خوبی نسبت به شهدا ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، امروز جمعه دوم مهر ۱۴۰۰ در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای فیض کاشان، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار و اربعین حسینی، اظهار داشت: هر شهیدی چراغ و نوری است که خدا در مسیر حرکت ما قرار داده است.

وی، به نقش شهیدان در رفع مشکلات مردم و جامعه اشاره کرد و افزود: حداقل ماهی یک بار با حضور سر مزار شهدا، در ادامه مسیر زندگی، مسئولیت های مختلف اجرایی، تدریس در مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و ... از آنها کمک بگیریم .

وی، با بیان اینکه اسلام و تشیع با خون شهید رشد کرده است، گفت: بر اساس فرمایش استاد شهید مرتضی مطهری تاریخ شیعه را که ورق بزنیم تمام این ورق ها مزین به خون شهید و شهادت است.

فرجی با بیان اینکه همگان مدیون خون شهدا هستیم، ادامه داد: ان شاءالله عمر، زندگی، اخلاق، تربیت و مرگ ما شهادت گونه و اهل بیتی باشد تا بتوانیم دِین خود  را به خوبی نسبت به شهدا ادا کنیم.

 مدیر حوزه علمیه کاشان در پایان با ابراز سلامتی برای مقام معظم رهبری و خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی ایران، گفت: امیدواریم دولت در عرصه های مختلف در برای رفع مشکلات کشور و مردم موفق باشد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha