پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دانشکده فنی حرفه ای

حوزه/ سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی با حضور آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور آغاز شد.

سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی آغاز شد
سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی با حضور آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور  آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری، آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی با حضور آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور  برگزار شد. هادی محمدی زرندینی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تهران در این مراسم گفت: این دانشگاه در وسعت ۵ هکتار در سال ۱۳۴۴ ساخته و در سال ۱۳۶۶ به عنوان مرکز عالی فنی و حرفه ای معرفی شد.
وی افزود: این دانشکده دارای ۳۵ رشته مقاطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی ناپیوسته فعال است.
رییس دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تهران ادامه داد: پذیرش دانشجو بر اساس سازمان سنجش است اکنون تعداد دانشجویان بیش از چهار هزار نفر و ۴۰ درصد از اقصی نقاط هستند.
وی با بیان اینکه دانشگاه انقلاب اسلامی، ۱۸۰ مرکز در سراسر کشور دارد گفت: ۱۵۰ هزار دانشجو به تحصیل در این مراکز می پردازند.
محمدی زرندینی ابراز داشت: یکی از افتخارات این دانشگاه شهید حسن تهرانی مقدم بود که در مقطع تحصیلی کاردانی در دانشکده فنی انقلاب اسلامی تحصیل می کرد اکنون نیز این دانشگاه میزبان ۲ شهید گرانقدر است.

313/61

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha