پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ایستادگی، عزت و استقامت و مقاومت و تسلیم نشدن در برابر دشمنان اصلی ترین و کلیدی ترین پیام شهیدان است و ما امروز وظیفه داریم که پاسدار این پیام باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، امروز در مراسم یادواره شهدای کوی فاطمیه شهر بیجار اظهار داشت: اوج ایثار و رشادت جوان ایران اسلامی را می توان در دوران دفاع مقدس به خوبی دید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شهدا در تمامی امور خیر همواره پیشقدم بودند و همه دیدیم که در دفاع از کیان اسلامی نیز پیش قدم شدند و جان عزیز خود را نثار این انقلاب و نظام اسلامی کردند، لذا شایسته است که یاد و نام این عزیزان را برای همیشه گرامی بداریم.

این مقام نظامی ادامه داد: جوان امروز برای در امان بودن از توطئه های دشمنان باید الگوی خود را شهدای این مرز و بوم قرار دهد.

سردار حسینی اضافه کرد: تجلیل و تکریم خانواده شهدا نباید مقطعی و به زمان خاصی خلاصه شود، بلکه باید این عزیزان همواره مورد تقدیر و تکریم قرار بگیرند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یکی دیگر از آموزه های شهدا به ملت ایران، دشمن شناسی و دشمن ستیزی بود. ایستادگی، استقامت و مقاومت و تسلیم نشدن در برابر دشمنان اصلی ترین و کلیدی ترین پیام شهیدان است و ما امروز وظیفه داریم که پاسدار این پیام باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha