سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علی لندی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پی عروج شهادت گونه "علی لندی" پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: کار قهرمانانه «علی» ثابت کرد دهه هشتادی‌ها نه در شور و شعور چیزی کمتر از اسلاف خویش‌اند و نه در پای‌کار نغمه‌های کودکانه و لوس‌بازی‌های بچه‌گانه ساز می‌کنند، بلکه «مرد میدان» عمل و فداکاری و جانبازی‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پی عروج شهادت گونه نوجوان قهرمان ایذه‌ای مرحوم "علی لندی" پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشْتَری‏ مِنَ الْمُؤْمِنینَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَ یُقْتَلُونَ وَعْداً عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْراةِ وَ الْإِنْجیلِ وَ الْقُرْآنِ وَ مَنْ أَوْفی‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ.

خبر پر درد و در عین حال پر افتخار عروج شهادت گونه نوجوان قهرمان ایذه‌ای مرحوم علی لندی قلب ما را مالامال از دو احساس متضاد اندوه و افتخار نمود و سوختن حماسی این پروانه بی‌پروا روح و قلب ما و میلیون‌ها ایرانی را سوزاند.

کار قهرمانانه «علی» ثابت کرد دهه هشتادی‌ها نه در شور و شعور چیزی کمتر از اسلاف خویش‌اند و نه در پای‌کار نغمه‌های کودکانه و لوس‌بازی‌های بچه‌گانه ساز می‌کنند، بلکه «مرد میدان» عمل و فداکاری و جانبازی‌اند، آن‌هم درست در زمانی که اوهامِ رسانه زده‌ی برخی چنین گمان می‌کند که دهه هشتادی‌ها نه معنای زندگی می‌دانند و نه روش بندگی را...

این‌جانب به خانواده دردمند و عزادار «علی» تبریک و تسلیت عرض می‌کنم؛ تبریک بابت داشتن چنین فرزند قهرمان و پر حماسه و تسلیت و تعزیت به مناسبت از دست دادن فرزند عزیز و دلبندشان که هنوز پای در سنین جوانی نگذاشته از این دنیای دنی پر کشید.

خداوند روح مطهر این عزیز را با شهدای کربلا محشور کند و به خانواده داغدار ایشان خصوصاً مادر بزرگوارشان صبر و اجر بی‌بدیل عنایت فرماید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha