پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز الحضاره

حوزه/ هم‌اندیشی «زیارت اربعین رویکردهای دینی و فرهنگی» به همت موسسه البیان للتواصل والتاصیل و با همکاری مرکز الحضاره لتنمیه الفکر الاسلامی در لبنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در هم‌اندیشی«زیارت اربعین رویکردهای دینی و فرهنگی» دکتر علی قاسم از لبنان و پژوهشگر مطالعات فوق دکتری و استاد دانشگاه ادنبر انگلستان در رابطه با موضوع درآمدی بر بدیل‌های پژوهشی در پدیده اربعین- حجت الاسلام محمد حسن زراقط از لبنان و  پژوهشگر مرکز الحضاره لتنمیه الفکر الاسلامی در خصوص زیارت اربعین و الهیات رهایی بخش و دکتر مختار شیخ حسینی از ایران و استادیار علوم سیاسی، پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی در خصوص اربعین و هویت‌سازی انسان معاصر به ایراد مطالب و سخن خواهند پرداخت.
هم‌اندیشی«زیارت اربعین رویکردهای دینی و فرهنگی» پنجشنبه هفته جاری مصادف با ۳۰سپتامبر و ۸ مهرماه ساعت ۱۶ به وقت بیروت و ۱۶.۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.


علاقه مندان جهت شرکت در این هم اندیشی می توانند بصورت حضوری در سالن اجتماعات مرکز الحضاره لتنمیه الفکر الاسلامی در بیروت یا با مراجعه به آدرس Https://meet.google.com/asi-vhpa-ydw در این نشست هم اندیشی شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha