پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندر بوشهر، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این ایستگاه، با کارکنان آتش نشانی دیدار و از زحمات و تلاش های آنها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در آستانه هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، پیش از ظهر امروز سه شنبه حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندر بوشهر، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این ایستگاه، با کارکنان آتش نشانی نیز دیدار و از زحمات و تلاش های آنها قدردانی کرد.

امام جمعه بوشهر در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت روز آتش نشانی و تبریک این روز به تمامی آتش نشانان سراسر کشور، اظهار داشت: همه قدردان این عزیزان هستند و آتش نشانان در نزد مردم دارای احترام، ارج، بزرگواری و ارزش بسیار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تصریح کرد: خداوند توفیق داد امروز به مناسبت روز آتش نشانی به محضر مبارک این عزیزان گرانقدر در این ایستگاه آتش نشانی جهت عرض ادب، تبریک و قدردانی از این عزیزان رسیدم.

 امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آتش نشانی مایه نجات، امید و آرامش جامعه در بحرانی ترین شرایط است، افزود: در مواقع بروز حادثه و آتش، اولین جایی که نگاه مردم به آن است و به آن امید دارند، مراکز آتش نشانی است.

وی ادامه داد: در مواقع بروز حادثه، آتش نشانان عزیز مثل فرشتگانی نجات بخش ورود پیدا می کنند و آن فضا را از آن بحران از حیث مالی و جانی نجات می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به برخی مشکلات و کمبودهای آتش نشانان بیان کرد: از مسئولین تقاضا دارم به آتش نشانان عزیز از جهت حقوق و مزایا، تسهیلات و امکانات رفاهی و اسکان رسیدگی شود و همچنین ایستگاه های آتش نشانی نیز به امکانات، تجهیزات و ماشین های آتش نشانی با آخرین استاندارها مجهز شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی از سوی مردم، افزود: از مردم عزیز نیز تقاضا دارم با مراقبت و مواظبت هر چه تمام تر از اموال و خانه های خودشان حفاظت کنند که دچار حادثه نشوند که در هر صورت خسارت هایی به بار می آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha