سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 980636
۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کتاب تحول شبکه ای در آموزش و پرورش

حوزه/ به همت مرکز راهبری برهان، کتاب «تحول شبکه ای» با موضوع بررسی شبکه ایده های محوری در تحول بنیادین آموزش و پرورش تألیف شده و بزودی روانه بازار نشر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، مدیریت تحول در صحنه پیچیده امروزی، نیازمند نقشه است  و برخی رصد و توصیف ساختارها و اسناد و مجموعه ها را به عنوان نقشه  راه انتخاب می کنند.

کتاب تحول شبکه ای (بررسی شبکه ایده های محوری در تحول بنیادین آموزش و پرورش)، با تدوین و تألیف احمد رضا اعلائی و علیرضا اخلاقی، تهیه و بزودی وارد بازار کتاب می شود.

 عده ای با برررسی نظام مسائل و در خلال آن نقشه ای از مسائل موجود و اولویت بندی های آن را ترسیم می نمایند که در کتاب «تحول شبکه ای»، با کمک اساتید و صاحب نظران عرصه  تعلیم و تربیت تلاش شده تا نقشه ای از ایده های تحولی، نسبت آنان با یکدیگر و مسائل پیش روی تحول ترسیم شود.

ایده های تحولی که در کتاب« تحول شبکه ای»مورد بررسی قرار گرفته اند شامل «تغییر ساختار حاکمیتی»، «تربیت نیروی انسانی»، «ورود علمی و نظری» و «الگوسازی» به شمار می رود.

برپایه این گزارش، آیین رونمایی از این کتاب، در حاشیه همایش «راهی که رفتیم، راهی که مانده»، به میزبانی مدرسه علمیه مشکات تهران برگزار شد.

کتاب «تحول شبکه ای» منتشر شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha