جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام محمد مهدی نبی‌زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده، از افتتاح کانون تخصصی وعاظ و خطبای خوزستان خبرداد و گفت: با توجه به ضرورت ساماندهی وارتقاء شبکه وعاظ، خطبا و سخنرانان استان خوزستان و اینکه یکی از وظایف اصلی و ماموریت‌های ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی، ساماندهی حوزه تبلیغ وتوجه به مسائل تبلیغی جامعه است، نسبت به تاسیس کانون وعاظ و خطبای استان اقدام شد.

حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، از افتتاح کانون تخصصی وعاظ و خطبای استان خوزستان خبرداد و اظهارداشت: با توجه به ضرورت ساماندهی وارتقاء شبکه وعاظ، خطبا و سخنرانان استان خوزستان و اینکه یکی از وظایف اصلی و ماموریت های ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی، ساماندهی حوزه تبلیغ وتوجه به مسائل تبلیغی جامعه است، نسبت به تاسیس کانون وعاظ و خطبای استان اقدام شد.

وی افزود: این کانون که به شکل تخصصی، موضوعات مربوط به وعاظ و خطبا را دنبال خواهد کرد توسط حجت الاسلام احمدیان از روحانیون علاقمند و توانمند در این حوزه و از وعاظ و خطبای جوان استان خوزستان اداره خواهد شد.

این مقام فرهنگی، با اشاره به محتوای فعالیت های کانون وعاظ و خطبای استان خوزستان تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در این کانون مورد توجه و پیگیری قرار خواهد گرفت می توان به موضوعات مربوط به وعاظ از حیث در اختیار قرار دادن محتواهای  تبلیغی،  توجه به نیازهای مادی و معنوی خطبا و در نهایت شبکه سازی و ارتقا خطبا به خصوص خطبای جوان اشاره کرد.

حجت الاسلام نبی زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم  به یمن این حرکت نو و تاسیس این تشکل میان تخصصی جدید شاهد بالندگی و تحول جدی در بین خطبای استان باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha