یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اجرای پویش "هر خانه شهید یک روضه خانگی" در اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام منصوری، از اجرای پویش "هر خانه شهید یک روضه خانگی" در اهواز خبرداد و گفت: این پویش به همت جمعی از طلاب و روحانیون جهادی اهواز در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام منصوری، مسئول روابط عمومی بسیج طلاب سپاه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، از اجرای پویش  "هر خانه شهید یک روضه خانگی" در اهواز خبرداد و گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس جمعی از طلاب و روحانیون پایگاه‌های بسیج طلاب مدارس علمیه خوزستان، پویش هرخانه شهید یک روضه خانگی را با هدف تکریم و دیدار با خانواده معظم شهداء و همچنین برگزاری روضه‌های خانگی اجرا کردند.

وی افزود: در این پویش، طلاب جهادی با حضور در منزل خانواده معظم شهدا، ضمن بازدید و احوال‌پرسی از آن‌ها، روضه‌خوانی کرده و در سوگ سید و سالار شهیدان، سینه‌زنی کردند.

حجت‌الاسلام منصوری، گفت: در نظر داریم این برنامه را به‌صورت مستمر و هفتگی ابتدا در اهواز و سپس در سطح شهرستان‌ها اجرا کنیم.

وی گفت: پیشرفت و امنیت پایدار ایران اسلامی، مدیون خون‌های پاک جوانانی است که در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف جان خود را فدا کردند و امروز دیدار با خانواده معزز شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، کمترین کاری است که باید انجام دهیم.

اجرای پویش "هر خانه شهید یک روضه خانگی" در اهواز + عکس

اجرای پویش "هر خانه شهید یک روضه خانگی" در اهواز + عکس

اجرای پویش "هر خانه شهید یک روضه خانگی" در اهواز + عکس

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha