جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نمایشگاه نسل تمدن ساز در جوار شهدای گمنام حوزه علمیه بیرجند

حوزه/ مسئول فرهنگی مدرسه علمیه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند اعلام کرد: نمایشکاه نسل تمدن ساز که از شنبه سوم مهر افتتاح شده بود، ۷ مهر به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام ابوالقاسم جعفری، مسئول فرهنگی مدرسه علمیه تخصصی امیرالمومنین(ع) شهرستان بیرجند با اشاره به اختتامیه نمایشگاه "نسل تمدن‌ساز"‌ که در جوار مزار شهید گمنام این مدرسه برشده بود، اظهار کرد: به دلیل تقارن دو واقعه مهم اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس که نقش عمده‌ای در تمدن‌سازی دارند، این نمایشگاه برای اولین بار در بیرجند برگزار شد.

وی از مدارس علمیه نرجس(س)، رضویه، امام حسن مجتبی(ع)، تخصصی امیرالمومنین(ع) و بسیج طلاب شهرستان بیرجند به عنوان متولیان برگزاری نمایشگاه "نسل تمدن‌ساز" یاد کرد و افزود: نمایشگاه از شنبه سوم مهرماه افتتاح و ۷ مهرماه به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به این‌که نمایشگاه همه روزه عصر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان بود، عنوان کرد: خوشبختانه استقبال از نمایشگاه نسل تمدن‌ساز خوب بود و روزانه بیش از ۲۰۰ نفر بازدیدکننده علی‌رغم در نظر گرفتن محدودیت‌های کرونایی داشتیم.

مسئول نمایشگاه "نسل تمدن‌ساز" بیرجند از بازدید علما و طلاب اهل سنت خراسان‌جنوبی از نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: غرفه‌ای ویژه عزیزان اهل سنت با عنوان "شهدای وحدت" داشتیم که مورد استقبال اساتید و طلاب اهل سنت قرار گرفت.

حجت الاسلام جعفری با بیان این‌که در حاشیه نمایشگاه نسل تمدن‌ساز بیرجند، کتاب های ویژه اربعین حسینی و دفاع مقدس نیز به فروش می‌رسید، اظهار کرد: علاوه بر استفاده از عکس‌نوشته و بنر در نمایشگاه، وصیت‌نامه شهدای والامقام نیز به صورت نمایش درآورده شده بود.

انتهای پیام/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha