جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری گفت: جهاد تبیین خنثی کننده تلاش دشمن در تحریف حقایق است و این امر مهم با مجهز شدن به ‌علم و عقلانیت و آگاهی‌های فراوان به دست می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام خدری، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر چغادک استان بوشهر با اشاره به هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امام راحل می فرماید: قشرهای نظامی باید اشخاصی را که تعدی می‌کنند، با آن‌ها با شدت رفتار کنند، اما با اشخاص عادی و مردم به‌دوستی و رفاقت رفتار کنند. باید دوستی باشد، باید وقتی که کسی (به) کلانتری می‌آید، مثل این باشد که دارد به‌منزل خودش می‌رود؛ بدون این‌که از هیچ‌کس بترسد... با مردم به‌محبت رفتار کنید، مردم را از خودتان بدانید. ما (باید) خدمتگزار همه باشیم.

خطیب جمعه چغادک با اشاره به روز آتش نشانی و تشکر زحمات این قشر، افزود: این قشر با نیروی کم و امکانات محدود، خدمت رسانی می کنند و لازم است شهردار حتماً افزایش نیروی این واحد را در دستور کار قرار دهد تا در مواقع خطر با مشکل جدی مواجه نشوند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به موضوع "جهاد تبیین" گفت: در مراسمی که با حضور دانشجویان روز اربعین در محضر رهبر عزیز انقلاب برگزار شد، ایشان نکات بسیار مهمی درباره جهاد تبیین مطرح فرمودند که لازم است به تفصیل و به خوبی مورد دقت و عمل ما قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در راستای حرکت نورانی حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) که جهاد بزرگ تبیین را به ثمر رساندند و نگذاشتند حماسه بزرگ امام حسین علیه السلام در روز عاشورا مورد تحریف بنی امیه قرار گیرد، ما نیز باید جهاد تبیین را از آن بزرگواران یاد بگیریم.

مدیر حوزه علمیه بوشهر ادامه داد: جهاد تبیین خنثی کننده تلاش دشمن در تحریف حقایق است که همه ما باید به تعبیر ایشان؛ مثل یک چراغ پیرامون خودمان را روشن کنیم و افکار درست و صحیح، را تبیین و ابهام‌آفرینی‌ها را در فضای عمومی برطرف کنیم که این امر مهم با مجهز شدن به ‌علم و عقلانیت و آگاهی‌های فراوان به دست می آید.

حجت الاسلام خدری ابراز داشت: دشمنان در راستای ابهام آفرینی و تحریف حقایق از صد طرف به ما حمله و هجمه می کنند و مسائل گمراه کننده خود را سرازیر می کنند. جهاد تبیین ما باید با منطقِ قوی، سخنِ متین، عقلانیت کامل و همراه با و عواطف انسانی و با پیروی از شیوه های اخلاقی باشد و با پرهیز از دشنام و تهمت و فریب و دروغ که ابزار کار دشمن است و زیبنده کار ما نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha