جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ هجمه امروز دشمنان علیه جامعه ایرانی با جنگ نرم است و دشمن با جنگ فرهنگی در مقابل ما صف‌آرایی کرده‌‍ است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مجید آقاجانی، امروز در جلسه ای با جعفر محسنی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، گفت: اصلی‌ترین وظیفه ستاد اقامه نماز، همان‌گونه که از اسمش پیداست، اقامه نماز، ترویج و در اوج نگه داشتن آن و ترغیب جامعه به نماز است.

وی افزود: توجه به تربیت اخلاق اسلامی، نقش بسیار مهمی در سلامت روح انسان و سعادت و خوشبختی فرد و جامعه و نیز تاثیرات بسیار بنیادین در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی در ادامه با اعلام آمادگی ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی برای همکاری با جهاد دانشگاهی گفت: وجود خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در بدنه جهاد دانشگاهی پتانسیل خوبی است که می‌توانند ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کنند.

حجت الاسلام آقاجانی در رابطه با اهمیت المان‌های شهری نیز اظهار کرد: باید در نصب و ایجاد المان‌های شهری توجه بیشتری صورت گیرد.

جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، گفت: جهاددانشگاهی خوشبختانه در عرصه‌های مختلف فعال بوده و کارهای بزرگی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در بدنه جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: هر دو خبرگزاری به دلیل صحت، سلامت و سرعت در مخابره اخبار، رسانه‌های مطرحی در کشور و استان هستند و آمادگی داریم تا در زمینه انعکاس اخبار و ترویج فرهنگ نماز با ستاد اقامه نماز همکاری نماییم.

محسنی همچنین با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی، گفت: امروزه افکارسنجی به عنوان یک راهکار علمی و با هدف انعکاس افکار عمومی و ارزیابی علاقه مردم در تصمیم سازی‌ها موثر است و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران نیز تلاش می‌کند با نظرسنجی، رضایت سنجی و انعکاس سریع و دقیق افکار عمومی بتواند کمک موثری به سازمان‌ها و نهادها کرده و در جهت برنامه ریزی بهتر و سیاست گذاری‌های مفیدتر در انجام پروژه‌ها و طرح‌ها نقش‌آفرینی کند.

وی خاطرنشان کرد: هجمه امروز دشمنان علیه جامعه ایرانی با جنگ نرم است و دشمن با جنگ فرهنگی در مقابل ما صف‌آرایی کرده‌‍ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha