پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود، گفت: وصیتنامه سردار دل‌ها منشور حرکت در مسیر ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در نخستین کنگره «شهود سلیمانی» در سالن غیاث الدین جمشید دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با گرامی داشت و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: حاج قاسم سرباز بی‌ادعای ولایت بود.

وی با اشاره به  ایثار، از خود گذشتگی و شجاعت حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: حاج قاسم برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت و خداوند فیض شهادت را نصیب ایشان کرد.

عضو خبرگان رهبری افزود: اقدام دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در تکریم سردار شهید سلیمانی، حرکتی در خور تحسین و ستایش و وصیتنامه سردار دل‌ها منشور حرکت در مسیر ولایت است.

وی افزود: شکی نیست که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جوانان مسلمان ایرانی راه این شهید بزرگوار را ادامه خواهند داد و تا نابودی صهیونیسم جهانی از پای نخواهند نشست.

حاج قاسم سلیمانی ذخیره الهی بود

رئیس دفتر بازرسی سپاه قدس و از همرزمان شهید سلیمانی نیز با اشاره به ویژ گی های حاج قاسم، گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در افکار عمومی دنیا به عنوان یک ژنرال نظامی، استراتژیست و یک نظامی راهبردی شناخته شده بود.

سردار هادی مقدسی، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی ذخیره الهی از دوران جنگ تحمیلی بود و برای کشور اقدامات و پیروزی‌های بزرگی به ثمر رساند و راه او تا همیشه زنده خواهد بود.

وی، به اقدامات ارزشمند سردار سلیمانی پس از انتصاب به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه  اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی سهمی ویژه در عقب نشینی اسرائیل از خاک لبنان، پشتیبانی کامل از حزب الله، دفاع از حرم حضرت زینب(س)، سرکوب داعش و نجات کشور از هجمه های پی در پی آمریکا و اسرائیل و اندیشه های پلید آنها داشت.

 در پایان این مراسم، از کتاب « شهودسلیمانی » نوشته حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی رونمایی شد.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha