جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: حوزه علمیه کهن و دانشگاه بین المللی قزوین ظرفیت بالایی برای همکاری با جامعة المصطفی دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار معاون پذیرش و ارتباطات موسسه کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعةالمصطفی گفت: اتفاقاتی که امروز شاهد آن هستیم، در گذشته آرزوی ما بود و الحمدلله فعالیت‌های حوزه‌های علمیه و جامعةالمصطفی بسیار اثرگذار است و شاهد برنامه‌های بسیار خوب و موثری هستیم.

 وی تصریح کرد: زمینه‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی در حوزه علمیه و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین وجود دارد که می‌توانیم با مشارکت و همکاری از این فرصت‌ها بیش از پیش استفاده کنیم و دانشجویان غیر ایرانی بیشتری را در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین جذب کنیم.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: جذب ۲۴ هزار دانشجو در دانشگاه بین‌المللی با دو سوم دانشجوی غیر ایرانی، مصوب مجلس است، اما این مهم تاکنون تحقق نیافته و ان‌شاءالله با حضور شما عزیزان و همکاری‌های مشترک تحقق یابد، چرا که این هدف بسیار مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: مرکز زبان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین پیشینه و ساختار بسیار قوی و استانداردی دارد و می‌تواند در فرصت‌های آموزشی برای دانشجویان غیر ایرانی بسیار راهگشا باشد و در کمتر جایی این فرصت دیده می‌شود.

 وی تاکید کرد: استان قزوین برای همکاری‌های مشترک با جامعةالمصطفی آمادگی و ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند و شاهد تحول در جذب و پرورش دانشجویان زیادی از کشورهای مختلف باشیم.

حوزه علمیه و دانشگاه بین المللی قزوین ظرفیت بالایی برای همکاری با المصطفی دارند

حوزه علمیه و دانشگاه بین المللی قزوین ظرفیت بالایی برای همکاری با المصطفی دارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha