سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ارومیه

حوزه/ مرکز تخصصی کلام مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول (سلام‌الله‌علیها) ارومیه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در آیین افتتاحیه مرکز تخصصی کلام مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول سلام‌الله‌علیها ارومیه ابراز امیدواری کرد که به زودی رشته‌های جدید دیگری در این مرکز تخصصی ایجاد گردد و بانوان حوزوی از رشته‌های متنوع برخوردار شوند.

وی افزود: طلاب خواهر که در مسیر سربازی امام زمان(عج) قدم گذاشته‌ اند باید با کسب معرفت الهی، به هدایت مشغول شوند و روز به روز بر علم و دانش و معرفت خود بیافزایند.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اهمیت علم‌آموزی دینی و کسب معرفت الهی توسط بانوان طلبه، گفت: علم آموزی و تعلیم و تعلم لازمه‌ی هدایت و تبلیغ بانوان حوزوی است و امروز با توجه به نقش اساسی بانوان در جامعه به طلاب خواهر ببیش از گذشته نیاز است.

در پایان مراسم نماینده ولی فقیه و مؤسس حوزه علمیه ریحانة‌الرسول سلام‌الله‌علیها، حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اهدای تبرکات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای طلاب سطح ۳ آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم همچنین خانم جهانی مدیر مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول (سلام‌الله‌علیها) گزارشی از عملکرد این مدرسه ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha