جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی

حوزه/ قائم مقام رئیس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی نامه ای به رئیس جدید سازمان صدا و سیما خواستار تبلیغات هنرمندانه برای دعوت به خیر و احیای امر به معروف و نهی از منکر شد و از رئیس جدید این سازمان خواست تا صدا و سیما به دانشگاه عمومی بدل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی، قائم مقام رئیس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی نامه ای به پیمان جبلی، رئیس جدید سازمان صدا و سیما خواستار تبلیغات هنرمندانه برای دعوت به خیر و احیای امر به معروف و نهی از منکر شد و از رئیس جدید این سازمان خواست تا صدا و سیما به دانشگاه عمومی بدل شود.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

جناب آقای پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیما

سلام علیکم

رحلت جانگذار پیامبر رحمة للعالمین و شهادت سبط مکرمش کریم اهل بیت و شهادت امام رئوف علی بن موسی الرضا علیهم السلام را تسلیت عرض می کنم. به حمد الهی توفیق سکان‌داری بزرگ ترین رسانه فرهنگی با حکم ولی معظم فقیه برعهده جنابعالی نهاده شد. ضمن تبریک و تهنیت این خدمت‌گزاری، شکر این نعمت با تبلیغ هنرمندانه برای دعوت به خیر و احیای امر به معروف و نهی از منکر میسر است و موفقیت و سربلندی تان مرهون این خط مشی است.

بی گمان تعهد، آگاهی و اهتمام در این مسئولیت می تواند دو واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر را حیات بخشد. مردمی بودن رسانه ملی که به نیکی بدان اشاره کردید به آن است که نمایشگاه عمومی به دانشگاه مردمی خصوصا در وادی فیلم و سریال بدل شود به گونه ای که با بهره مندی از عرف و ذوق طبیعی مردم، دربردارنده هنر هدایت جامعه به سوی معروف های عقلی و شرعی باشد.

رسانه ملی حقوق طبیعی مردم را مطابق ندای فطرت انسانیت پاسخ می گوید که فدا شدن هر یک به دیگری یا مصلحت سنجی های ساختگی، خسرانی بزرگ است. طنین عقلانیت، شجاعت، ایستادگی و مدیریت انقلابی راهکار مناسبی برای دفع و رفع هجمه های غرب زدگی و بی هویتی است و می تواند گرد و غبار هیاهوی داخلی و خارجی را از سیمای رسانه ملی و فرهنگ جامعه بزداید. امید آنکه عملکرد تحولی و نوین جنابعالی سنتی حسنه و ماندگار به جای گذارد.

باب همکاری های هدفمند با ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اصلاح شورای تشریفاتی امر به معروف و نهی از منکر آن سازمان گشوده می شود تا هم رسالت سازمان برآورده شود و هم امور  درون مجموعه ای به سامان برسد. ان شاءالله.

سلامت و دوام توفیقاتتان را از خداوند هستی مددخواهم.

سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی

قائم مقام رئیس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha