شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدعلی حسینی

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: تقویت تولید داخلی و ممنوعیت واردات لوازم خانگی یکی از اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم برای رونق اقتصاد و اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بروجرد، حجت الاسلام سید علی حسینی، در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: در راستای ارسال نامه تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی به مقام معظم رهبری و دستور ایشان مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای دوات نیز با اقدام درست و ممنوع کردن واردات در جهت تقویت تولیدات داخلی گام بسیار خوبی برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه تولید داخلی باید تقویت شود، اظهارداشت: محصولاتی که در داخل کشور تولید می‌شود باید از واردات مشابه خارجی جلوگیری کرد تا کار و اشتغال در کشور رونق بگیرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته وقف بیان کرد: وقف یکی از عقود اسلامی است که اگر به آن اهمیت داده شود دیگر فقیری در جامعه وجود نخواهد داشت، باید نیت واقفان را اجرا کرد و در کشور ما برای همه فقرا در راه ماندگان و بسیاری از نیات بزرگ وقف وجود دارد و باید به خوبی معرفی و اجرا شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز جهانی کودک اضافه کرد: کسانی که مدافع حقوق کودکان هستند فقط حرف و شعار می دهند و عمل ندارند زیرا کودکان بسیاری از کشورهای جهان از گرسنگی جان می دهند که سکوت مجامع بین المللی مدافع حقوق کودکان تامل برانگیز است.

خطیب جمعه بروجرد ادامه داد: وزیر امورخارجه در سخنانی مهم و قابل تقدیر اعلام کرد شرط برگشت ایران به مذاکرات آزاد کردن پول های بلوکه شده و رفع تحریم ها است که شرط بسیاری خوبی برای برگشت مذاکرات است.

حجت الاسلام حسینی افزود: این بار ایران اسلامی برای آنها شرط گذاشته و اگر می‌خواهند به مذاکرات ادامه دهند باید شرط ایران را قبول کنند.

وی با اشاره به اینکه نشستی با نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است، بیان کرد: نمایندگان شهرستان باید در جهت توسعه و پیشرفت بروجرد گام بردارند، باید در جهت منافع مردم حرکت کنند و در عزل و نصب مدیران دخالت نکنند و اجازه دهند افراد لایق و شایسته انتخاب شوند.

وی اظهار داشت: نباید نسبت به مسائل شهرستان بی تفاوت بود و اگر در مسئولیت‌ها کوتاهی شود باید برابر خداوند جوابگو باشیم.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده، بیان کرد: روز گذشته در بروجرد سه نفر بر اثر ابتلای به این بیماری جان خود را از دست داده اند براین اساس مردم همچنان باید دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و برای حفظ سلامتی خود و جامعه به پایگاه های بهداشت برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha