جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محسن افشین کیا

محسن افشین کیا، آمر به معروف و ناهی از منکر که در یکی از دفاتر پیشخوان دولت محله نارمک تهران مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، متخلفان و هنجارشکنان را بخشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، روز ۱۲ مهرماه خبری با تیتر «ضرب و شتم آمر به معروف این بار در دفتر پیشخوان دولت! + صوت و عکس» بر روی خروجی حوزه نیوز قرار گرفت که با واکنش های زیادی روبرو شد و مخاطبان خواستار مجازات عاملان این هنجار شکنی شدند.

بیشتر بخوانید:

ضرب و شتم آمر به معروف این بار در دفتر پیشخوان دولت! + صوت و عکس

ماجرا از این قرار بود که محسن افشین کیا، از ایرانیان مقیم خارج از کشور که برای دیدن آشنایان و انجام امور اداری به تهران آمده است، به یکی از دفاتر پیشخوان دولت در محله نارمک تهران مراجعه می کند، اما در آنجا با یک خانم بی حجاب روبرو می شود، لذا براساس وظیفه دینی و انجام امر به معروف ونهی از منکر به آن خانم تذکر لسانی می دهد که متاسفانه فرد بی حجاب به جای اصلاح رفتار، به داد و بیداد و فحاشی می پردازد و در این حین مسئول و کارکنان دفتر پیشخوان هم به جانبداری از او اقدام به ضرب و شتم آمر به معروف و ناهی از منکر می کنند. در نهایت پس از طرح شکایت از سوی فرد مضروب، پرونده قضایی تشکیل و مراحل رسیدگی آغاز می شود.

آن طور که یکی از نزدیکان محسن افشین کیا می گوید: با برخورد مدبرانه قاضی پرونده و رئیس کلانتری نارمک، متخلفان فراخوانده شده و در همان محل وقوع ضرب و شتم آمر به معروف و ناهی از منکر، در حضور صاحبان مغازه های همجوار دفتر پیشخوان دولت، رسماً عذرخواهی و طلب عفو و بخشش کردند.

آمر به معروف و ناهی از منکر هم با رأفت اسلامی، ابراز پشیمانی و عذرخواهی هنجارشکنان و متخلفان را پذیرفت و آنها را بخشید.

البته از متخلفان برای عدم تکرار این گونه رفتارهای هنجارشکن، تعهد کتبی گرفته و ضمیمه پرونده شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    آفرین بر محسن افشین کیا __عفو کردی مجرمین را بی ریا __ لذت بخشش ندارد انتقام ___ مؤمنان در عفو باشند پیشگام __ از انسان مؤمن و عاقل و بزرگوار جز این انتظاری نیست .
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    علی (علیه‌السّلام) فرمود: «الْعَفْوُ یُفْسِدُ مِنَ اللَّئیمِ بِقَدْرِ اِصلاحِهِ مِنَ الْکَریمِ ؛ عفو و گذشت همان‌ اندازه که بزرگوار را اصلاح می‌کند، فرومایه را تباه می‌سازد