جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در پیامی، حادثه تروریستی مسجد شیعیان قندوز در افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی به دنبال حادثه تروریستی مسجد شیعیان قندوز افغانستان و در محکومیت این جنایت، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

حادثه تروریستی انفجار مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان که منجر به شهادت مظلومانه برادران و خواهران متدین و عزیزمان در حین برگزاری نماز جمعه شد، موجب تأسف و تألم هر انسان با وجدان گردید.

این جنایت تروریستی همزمان با ایام شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) به طرزی فجیع و به دست پلیدترین‌های روزگار که بردگان سیاسی و اعتقادی صهیونیسم و آمریکای جنایتکار هستند، قلب تمام انسان‌ها فارغ از هر دین و مذهبی را در سرتاسر عالم جریحه‌دار نمود.

این‌جانب ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، شهادت مظلومانه مردان و زنان و کودکان ولایت قندوز افغانستان را به محضر ولی امر امت اسلام حضرت امام مهدی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف و محب اهل بیت علیهم‌السلام افغانستان و به همه انسان‌های پاک و عدالت‌خواه عالم تسلیت و تعزیت عرض نموده، امید است عاملان و بانیان این جنایت به زودی به‌سزای اعمال خود رسیده تا از تکرار این قبیل جنایات جلوگیری گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha