پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی شعبانی

حوزه / مدیر کل دادگستری استان قزوین گفت: اجرای قانون بر عهده همه آحاد جامعه است و وکیل، رئیس، زن و مرد و باسواد و بی سواد نمی شناسد و جامعه از افراد رعایت قانون را انتظار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، علی شعبانی، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین گفت: وقتی مردم از اقدامات دستگاهی مطلع نباشند، این یک آسیب است، چون حاکمیت باید اقدامات و برنامه های خود را به اطلاع مردم برساند.

مدیر کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: اگر اطلاع رسانی مناسبی از اقدامات صورت نگیرد، خوش بینی و اعتماد در مردم به وجود نمی آید، چرا که یکی از مهم ترین ارکان محکم شدن نظام، اعتماد مردم است بنابراین باید ارتباط ما با اصحاب رسانه نزدیکتر و عمیق تر باشد.

شعبانی خاطرنشان کرد: حاکمان در کشورهای طاغوتی، غرب و اروپا از طریق رسانه ها به دنبال منافع خود در سراسر جهان هستند و دروغ گفتن برای آنها ارزش است.

وی ادامه داد: رسانه در کشور ما دارای اهمیت است و باید برای تحکیم اهداف و آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی به کار گرفته شود.

مدیر کل دادگستری استان قزوین بیان کرد:  قطعا وجود یک مجموعه قضایی کارآمد می‌تواند هم در اجرای عدالت و هم در رفاه مردم کارگشا باشد.

وی ادامه داد:  دستگاه قضایی خدمات متنوع و متعددی را به طرق مختلف به سایر دستگاه‌ها و شهروندان ارائه می‌دهد و از این رو کار در دستگاه قضایی از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است.

شعبانی اظهار کرد: در کشور هرچقدر قانون بیشتر رعایت شود به همان میزان مشکلات کمتر می شود.

مدیر کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: اجرای قانون بر عهده همه آحاد جامعه است و وکیل، رئیس، زن و مرد و باسواد و بی سواد نمی شناسد و جامعه از افراد، رعایت قانون را انتظار دارد.

شعبانی عنوان کرد: باید همه عامل به احکام و فرامین الهی در قول و فعل باشیم و رعایت تقوای الهی را مد نظر قرار دهیم.

 انتهای پیام /
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha