شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان همدان با حضور سردار اشتری

حوزه / فرمانده انتظامی همدان با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه و استاندار، گفت: در کنار تقدیر از بزرگان و مدیران استان و مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، باید تقدیر ویژه‌ای از اصحاب رسانه داشته باشیم که همراهی های آنان نه در هفته ناجا که در طول سال یار و یاور نیروی انتظامی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار سلمان امیری روز جمعه در جمع خبرنگاران از همراهی، همکاری و مشارکت مردم و مسئولان برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته ناجا تشکر کرد و اظهار داشت: اهدافی که برای برگزاری در این هفته پیش بینی شده بود، به طور کامل محقق شد و به همین دلیل لازم است تا از همه افرادی که در طول این چند روز به مجموعه نیروی انتظامی کمک کردند، خداقوت و خسته نباشید بگویم و از همه این مردم و مسئولان تشکر و قدردانی نمایم.

وی، ارتقاء رضایتمندی شهروندان را مهمترین هدف در برگزاری برنامه‌های هفته ناجا امسال عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم و مسئولان در تمامی برنامه‌ها و قدردانی مردم از پلیس، نشان دهنده افزایش محبوبیت و مقبولیت پلیس در بین مردم بوده و بابت این امر خداوند را شکرگزاریم.

فرمانده انتظامی استان همدان با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه و استاندار همدان، مطرح کرد: در کنار تقدیر از بزرگان و مدیران استان و مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، باید تقدیر ویژه‌ای نیز از اصحاب رسانه داشته باشیم که همراهی های آنان نه در هفته ناجا که در طول سال همواره به عنوان پلیس افتخاری، یار و یاور نیروی انتظامی بوده است.

وی تصریح کرد: قطعا کارکنان فرماندهی انتظامی استان همدان با روحیه مضاعف، تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت بیشتر در استان و خدمت رسانی بهتر به مردم بکار خواهد بست و برای تحقق شعار "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" بیش از پیش تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha