جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شهرستان بویین زهرا

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: نیروی های خدوم انتظامی شبانه روز در کنار مردم حضور دارند و برای امنیت و رفاه آنان تلاش می کنند، مردم قدرشناس نیز به خوبی این تلاش ها را می بینند و به آن آگاه هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در مراسم آغاز زنگ امنیت و انضباط اجتماعی که در هنرستان دخترانه صبا شهر بوئین زهرا نواخته شد، گفت: در شرایط کنونی فرصت تاریخی در اختیار مسئولان، مدیران و مربیان آموزش و پرورش قرار گرفته که‌ باید با تدبیر و عقلانیت و بصورت جهادی و انقلابی مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی و براساس سند تحول عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حفظ نظم، امنیت داخلی و برقراری فضای آرام جامعه نقش اساسی و کلیدی بر عهده دارد و همیشه ثابت کرده که یار و یاور و در کنار مردم بوده و از هر خدمتی کوتاهی نکرده است.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: نیروی های خدوم انتظامی شبانه روز در کنار مردم حضور دارند و برای امنیت و رفاه آنان تلاش می کنند، مردم قدرشناس نیز به خوبی این تلاش ها را می بینند و به آن آگاه هستند.

حجت الاسلام رضوانی گفت: امنیت از اصلی ترین نیازهای هر جامعه است که امروزه پلیس با تمام توان و به صورت شبانه‌ روزی و بسیار مطلوب برای حفظ آن تلاش می کند و دراین راستا شهدای عزیز و جانبازان فراوانی تقدیم کرده است.

پلیس جمهوری اسلامی برای امنیت مردم از جان می گذرد

انتهای پیام /

پلیس جمهوری اسلامی برای امنیت مردم از جان می گذرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha