شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اهدای نشان خادمی مسجدمقدس جمکران به فرمانده کل ارتش

حوزه/ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای مردمی و بسیج اقشار صبح روز شنبه با حضور فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی و تولیت مسجد مقدس جمکران در صحن جامع مهدوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای مردمی و بسیج اقشار صبح روز شنبه با حضور فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی و تولیت مسجد مقدس جمکران در صحن جامع مهدوی برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و نیروهای مردمی عهد و میثاق خود با امام زمان(عج) را تجدید و برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت عهد سربازی به جا آورند.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی وبسیج اقشار قم با تلاوتی آیاتی ازقرآن کریم آغاز وسپس نیروهای حاضر در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران با پخش سرود ملی به پرچم جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرده و پرچم سرخ یالثارات الحسین(ع) بر فراز گنبد فیروزه ای مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در این مراسم با اشاره به اینکه از نعمت‌های بزرگ خدا این است که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سایه نایب امام زمان(عج) بر روی سر مردم است، اظهار کرد: در طول تاریخ معاصر تا صدر اسلام در هیچ کجای کره زمین نیروهای نظامی یک کشور تحت فرمان مستقیم نایب امام زمان(عج) نبوده‌اند و این مساله بسیار حائز اهمیت است.

در این مراسم امیر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز سخنرانی کرد.

اهدای نشان خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران توسط حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان به امیر موسوی از دیگر بخش های صبحگاه عهد سربازی بود.

در پایان این صبحگاه حجت الاسلام حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران عهدنامه را قرائت کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha